onsdag 23 september 2015

Undersökning pågår!

En av eleverna i årskurs sex (Efe) tycker att vi ska göra en undersökning om favoritböcker. 
Jag har gjort en liten enkät som vem som helst kan svara på. Den hittar du till vänster.

Är det någon bok du vill ska stå med?
Kom gärna med dina egna förslag förslag!




De mest lånade böckerna under de senaste månaderna är:


  1. Värre än vanligt  (Dagbok för alla mina fans) av Jeff Kinney
  2. Älvprinsen (Amulett) av Kazu Kibushi
  3. Hälp! Jag hittar ett fusk av Jo Salmson
  4. Flykten från Lucien (Amulett) av Kazu Kibushi
  5. Stenväktaren (Amulett) av Kazu Kibushi
  6. Stenväktaren 2 (Amulett) av Kazu Kibushi
  7. Pixis bok av Mårten Melin
  8. Vampyrjakt! av Mårten Melin
  9. Hjälp! Jag tappar bort en hund av Jo Salmson
  10. Rodrick regerara (Dagbok för alla mina fans) av Jeff Kinney

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar