tisdag 14 februari 2012

Måndagsjobb

Med Carlos och Cuongs hjälp kom de nya bokhyllorna på plats. Nu har vi en hel bokhylla för böcker på andra språk, och jag håller på att göra i ordning en Astrid Lindgren-sektion.


Dikter och sagosamlingar har flyttat till skönlitteraturen.


Det kommer att bli jättefint i biblioteket, och jag hoppas att allt blir färdigt till bambarasten måndag efter lovet.

Klockan visar 08.15... och på borden ligger faktalitteratur från U till V
... och lite annat.
Tomma hyllor förutom en blå kaffemugg. Bara att sätta igång!
OBS! Ny hörnhylla och en ny bokhyllesektion på gaveln.
Lite skönlitteratur. Fick plocka ut från A till L.
Min "kundvagn" full med böcker, och jag lånade Stora Fritids matvagn
en stund för att lättare transportera böcker. 


Vi ses på måndag efter vinterlovet, kokslovet, februarilovet, sportlovet... (Kärt lov har många namn)

2 kommentarer:

  1. den ser liten ut måste vara större

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vill också att biblioteket ska bli större...

      Radera